Ekonomi

Salados’tan yeni girişim

İzmirli sağlıklı atıştırmalık markası Salados, yeni bir girişime daha imza attı. İzmir’de 3 noktada mağaza açan marka, soğuk sandviç segmentinde mağaza açan ilk firma oldu.
2017 yılında İzmir’de Müge Dursun ve Osman Dursun çifti tarafından temelleri atılan Salados markası, tüketicilere sağlıklı ve fast food’a ulaşma noktasında çözümler sunmak amacıyla oluşturuldu.

Salados ile ilgili açıklamalarda bulunan Müge Dursun, “Günümüzde hızlı yaşam koşulları nedeniyle sağlıklı beslenme imkanları zorlaşıyor. Bu koşullar altında hijyenik, kaliteli ve sağlıklı hazır gıda ürünleri sunarak tüketicilerin hayatını kolaylaştırmayı hedefleyen Salados, bu yolda emin adımlarla ilerlemektedir. Salados markası, 30’un üzerinde soğuk, tekrar ısıtılabilir sandviç ve tost çeşitlerinin yanı sıra 5 çeşit sıkma katkısız meyve suları ile tüketicilerine çok farklı bir ürün deneyimi sunuyor. Salados markası ile her geçen yıl Ar-Ge yatırımını ve ürün çeşitliliğini artırarak farklı tüketicilerin ihtiyaçlarını karşılıyoruz. Yakın gelecekte meyve salatalarından sebze salatalarına ve doğal meyveli yoğurtlardan oluşan 50’den fazla farklı ürünle tüketicilerimize lezzet şöleni sunmaya devam edeceğiz.”

Yeni girişimleri hakkında bilgi veren Osman Dursun, “Markanın faaliyete başladığı 2017 yılından bu yana karayolu tesisleri, hastaneler, okullar, akaryakıt istasyonları gibi trafiğin yoğun olduğu noktalara toptan satış yapıyoruz. 2023 yılı itibari ile toptan satış ile birlikte tüketici deneyimlerini yakından takip etmek, gerçek geri bildirimler almak ve tüketici ihtiyaçlarını daha yeterli karşılamak amacıyla İzmir Yaşar Üniversitesi giriş kapısı yanındaki ilk deneyim noktasını Şubat ayında açtık. Nisan ayında İzmir Karşıyaka Hiltown AVM’deki mağazamızı, Mayıs ayında İzmir Gaziemir semtindeki Optimum AVM’deki kiosk satış noktamızı açtık. Şehrin farklı noktalarında en çok tercih edilen iki AVM’de tüketici ile işi doğrudan, aracısız buluşturmaya başladık. ” sözlerini kullandı.

Osman Dursun açıklamalarına devam ederek, “Salados, soğuk sandviç kategorisinde mağaza açan ilk marka olurken, AVM’de de bunu yaparak kategorisine yeni bir pazar açtı. Alışveriş merkezi gibi yeme-içme alternatiflerinin ve rekabetin çok olduğu bir alana girerek markaya ve ürünlerine güvendiğini tescillemiştir. ” söz konusu.

Dursun, hedeflerinin arasında toptan işler ürettikleri farklı illerde mağaza açma projelerinin de olduğunu sözlerine ekledi.

Salados çalışanları ve yöneticileri Hiltown AVM’de bir meydana gelerek tansiyonu yükseltti. Alanında uzman bir ekiple çalıştıklarını vurgulayan Dursun, “Markamızın büyümesinde tüm ekip arkadaşlarımızın rolü var. Onların emeği ve emeği ile büyüyoruz.”

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

savsat-haber.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu